loading...
دانلود
دانلود بازدید : 111 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود AMS Greeting Card Studio v1.92 - نرم افزار تبدیل عکس های خانوادگی به کارت پستال

اگر می خواهید به کسی کارت پستال هدیه دهید و دوست دارید آن را خودتان طراحی کنید نگران مشکلات کار نباشید چون با استفاده از این نرم افزار به راحتی قادر به ایجاد کارت پستال های جالب جهت هدیه به دوستان خود خواهید بود.
نرم افزار AMS Greeting Card محصول شرکت AMS می باشد. این نرم افزار جهت ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون: تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... طراحی شده است و امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. برنامه ای فوق العاده برای تبدیل عکس های خانوادگی به کارت پستال با کیفیت بالا و اضافه نمودن متن به آن می باشد. این نرم افزار دارای ابزار کاملا گرافیکی می باشد که کاربران با چند کلیک به آن ها دسترسی خواهند داشت. در این نرم افزار مدل های بسیار زیادی از حاشیه، قاب ها و متن های متنوع برای قرار دادن بر روی عکس های مختلف و با توجه به موضوع عکس ها موجود می باشد. حتی تعداد زیادی clip art و تصاویر بکگراند را همراه دارد تا نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود. AMS Greeting Card می تواند تمامی كاغذهای مخصوص کارتهای تبریک را پشتیبانی کند. به وسیله این نرم افزار دیگر کاربران برای طراحی کارت های خود نیاز به داشتن دانش طراحی و کار با نرم افزارهای مختلف طراحی نداشته و می توانند کارت های مورد نظر خود را به راحتی و با استفاده از قالب های آماده موجود در نرم افزار طراحی نمایند.

دانلود بازدید : 174 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Wondershare Movie Story v4.5.1.1 - نرم افزار تبدیل تصاویر و عکس ها به فیلم

نگهداری از عکس و فیلم ها برای تمام افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عکس ها با موضوعات مختلفی که ممکن است هر یک بنا به نوع نیاز کاربر نگهداری شود همانند عکس های فامیلی و خانوادگی و فیلم هایی که در واقع خاطرات ذخیره شده از محیط های دوستانه و فامیلی می باشد. بسیاری از افرادی که این گونه تصاویر را نگهداری می کنند، آن ها را برای دیگر اعضای خانواده و یا دوستان خود نمایش می دهند. با استفاده از نرم افزارهای مختلف می توان این تصاویر را به شکلی آماده سازی نمود که برای پخش در دستگاه های پخش کننده خانگی نیز آماده شوند و از حالت تنها پخش در کامپیوتر خارج شوند.
نرم افزار Wondershare Movie Story ابزاری قدرتمند جهت تبدیل تصاویر و عکس ها به فیلم برای اجرا در دستگاه های پخش كننده خانگی محصولی از شرکت Wondershare Software می باشد كه می توانید تصاویر را با آهنگ های مورد علاقه خود تركیب نمایید و تصاویر فامیلی و خانوادگی كه سرشار از خاطره می باشد را بدین ترتیب برای همیشه جاودانه سازید. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از ابزار ایجاد افکت بر روی تصویر، قابلیت قرار دادن ویژگی بزرگ نمایی خودکار در هنگام پخش و استفاده بیش از 200 حالت مختلف افکت های حرکتی در هنگام نمایش عکس و استفاده از افکت های سه بعدی و ... استفاده نمایید.

دانلود بازدید : 66 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود GIF Atani v4.5.2 - نرم افزار طراحی و ساخت تصاویر متحرک

امروزه تبلیغات اینترنتی، بنرها، لوگوها و بسیاری دیگر از تصاویر که به صورت عکس های متحرک و زیبا در وب سایت ها توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. ساخت این گونه تصاویر به کمک نرم افزارهای طراحی و ساخت فایل های GIF صورت می گیرد که در این نرم افزارها کاربران با قرار دادن تصاویر مورد نظر خود در کنار یکدیگر و استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزارها به راحتی قادر به ساخت فایل های انیمیشن GIF می باشند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت ابزارهای طراحی و یا ویرایش عکس ها فعالیت می کنند، در کنار محصولات خود ابزارها و برنامه هایی را نیز برای ساخت این گونه فایل ها برای کاربران محیا می کنند.
نرم افزار Atani ابزاری جهت ساخت GIF تصاویر متحرک در 5 مرحله می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای ویرایشگر قاب، ساخت AVI یا GIF توسط ضبط کردن، Morphing 1 ،Morphing 2 ،AVI viewer و ... می باشد. این انیمیشن‌ها می‌توانند با ترکیب و تلفیق تصاویر با هر نوع بافت و فرمتی که داشته باشند مانند BMP ،EMF ،GIF ،JPG ،ICO ،PNG ،WMF درست شوند و یا از روی تصاویری که در ویرایشگر خود برنامه تدارک دیده شده، شکل بگیرند. بیش از 80 فیلتر با تنظیمات خاص خود برای اعمال جلوه‌های ویژه در نظر گرفته شده است و همین‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند فایل‌های انیمیشن خارق‌العاده‌ای برای سایت‌های خود طراحی نمایید.

دانلود بازدید : 83 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Trendy Flash Site Builder v1.0 - نرم افزار طراحی سایت های حرفه ای تمام فلش

طراحی وب سایت امروزه به عنوان یک شغل تخصصی با درآمد بالا محسوب می شوند. برای این که یک طراح شوید نیاز به گذارندن دوره های تخصصی مانند HTML , Css , javaScript , ASP , ASP.Net و ... دارید تا بتوانید یک طراح حرفه ای با قابلیت اجرایی بالا شوید و تمامی این کار مستلزم چندین سال تلاش شبانه روزی می باشد تا بازدهی کامل و خوبی به دست آورید. طراحی یک وب سایت معمولا به چند قسمت تقسیم می شود. پیش نمایی کلی از سایتی که قرار است طراحی کنید، کد نویسی مربوط به صفحات سایت ، طراحی و ساختن تصاویر با نرم افزار های مختلف و بسیاری مراحل دیگر. طراحی سایت ها به چند شاخه تقسیم می شود. سایت هایی که فقط از طریق کد نویسی و ادقام عکس و تصاویر متحرک Flash ساخته می شوند،سایت هایی که فقط از طریق کد نویسی با ترکیب عکس ها ساخته می شوند و سایت هایی که فقط برای ساخت آنها از تصاویر Flash استفاده می شود و به اصطلاح به آنها FULL Flash گفته می شود که این مورد معمولا در دسته بهترین نوع طراحی ها قرار می گیرد و دارای سختی بیشتری برای کار می باشد. یادگیری و طراحی تصاویر Flash هم نیازمند زمان زیادی می باشد. نرم افزاری را که امروز به شما معرفی میکنیم شما را بدون نیاز به زمان زیاد به یک طراح حرفه سایت های FullFlash تبدیل می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 5,974
  • بازدید سال : 44,429
  • بازدید کلی : 227,789