loading...
دانلود
دانلود بازدید : 299 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Panda Global Protection 2011 v4.00.00 - نرم افزار جامع امنیتی پاندا

محافظت از سیستم ها در مقابل انواع ویروس ها حملات مخفی و ... برای بسیاری از کاربران و علی الخصوص آنهایی که داری ارتباطات زیادی با محیط بیرون سیستم خود اعم از دنیای مجازی و فضای اینترنت و یا دائما دریافت و انتقال اطلاعات مختلف از طریق انواع حافظه های جانبی می باشند که خطر ابتلا سیستم به آلودگی های مخرب را افزایش می دهد از این رو هرکس بنا به سلیقه خود نرم افزار  آنتی ویروسی را جهت حفاظت از سیستم خود در کنار دیگر ابزار مانند دیواره های اتشین  و ... انتخاب می نماید. یکی نرم افزار های قدرتمند محافظ نرم افزار Panda Global Protection می باشد که شامل بسته امنیتی قدرتمندی می باشد، بسته ای بسیار کامل شامل تمامی ابزار های لازم برای برقراری امنیتی بسیار بالا ی باشد. البته همیشه پاندا از آخرین تکنولوژی ها و متدها برای شناسایی برنامه های مخرب استفاده می نموده و در همین نسخه جدید هم به همین شکل از آخرین و جدیدترین متدها برای شناسایی برنامه های مخرب استفاده می کند. به روز رسانی های مداوم و به صورت روزانه و با سرعتی بالا از سوی شرکت سازنده از قابلیت هایی است که در بسته امنیتی Panda Global Protection به کاربران هدیه می شود. از دیگر خصوصیات می توان این طور بیان کرد که با کم ترین سیستم سخت افزاری می توان با محیطی کاملا ساده در عین کارآیی بالا سیستمی امن را با Panda Global Protection  تجربه نمود.

دانلود بازدید : 83 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Fix-It Utilities Professional v9.0.2.3 - نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز

همیشه کاربران حرفه ای کامپیوتر یکی از مهمترین اصولی را که برای استفاده از سیستم خود مد نظر قرار می دهند برقراری نظم، مرتب سازی و رسیدگی به سیستم عامل می باشد. رسیدگی به فایل هایی که در سیستم به صورت مرتب در حال اجرا می باشند. مرتب سازی هارد دیسک و پاک کردن فایل های بدون استفاده که فضای هارد دیسک را به اشغال خود درآورده اند. رسیدگی به امور مربوط به رجیستری و پاک کردن کلید هایی اضافی که موجب کاهش سرعت سیستم عامل می شوند. عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، رفع مشکلات ناشی از نصب نشدن و اختلال در درایورهای مربوط به سخت افزار و ... همگی در دسته اموری می باشد که به منظور رسیدگی به سیستم عامل توسط یک کاربر حرفه ای و مدیر سیستم باید در نظر گرفته شوند. اجرای تمامی این امور مستلزم صرف زمان بسیار زیادی می باشد که چه بسا با صرف زمان، بسیاری دیگر از موارد مربوط به مدیریت و رسیدگی فراموش شود به همین منظور شرکت های نرم افزاری برای انجام این امور و فراهم نمودن شرایط اسان برای تمامی کاربران اقدام به ساخت نرم افزارهای مختلفی با هدف کمک و بهینه سازی ویندوز نمودند. این نرم افزار ها علاوه در صرفه جویی در زمان نیز تمامی امور را به صورت خودکار تحت کنترل قرار می دهند و مانع از فراموشی موردی می شوند.
Fix-It Utilities نام نرم افزاری از شرکت VCOM می باشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مدیریتی ویندوز فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند به مدیریت و رسیدگی امور ویندوز خود بپردازند. به کمک این نرم افزار نیز می توان به برنامه های مربوط به Startup سیستم نیز رسیدگی نمود و برنامه ای را از لیست آن حذف و یا ویرایش نمود. همچنین این نرم افزار به شما در بازگردانی فایل های پاک شده نیز کمک می کند.

دانلود بازدید : 72 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Arovax Antispyware v2.1.153 - نرم افزار از بین بردن جاسوس افزارها از کامپیوتر

امروزه نفوذ به وسیله نرم افزار های جاسوسی جزء خطرناكترین روش های حمله به كامپیوترهای خانگی محسوب میشود. نرم افزار های جاسوسی به طور نامحسوس اقدام به دزیدن اطلاعات شما می كنند. نرم افزارهای جاسوسی گاهی مواقع به دلیل قدرت بالا در طراحی، توسط آنتی ویروس ها قادر به شناسایی نمی باشند.
نرم افزار Arovax Antispyware توانایی شناسایی و انهدام این نوع نرم افزار های مزاحم را دارد.
حجم کم و  سبک بودن نرم افزار و همچینن قدرتی که این برنامه در تشخیص و پاک نمودن برنامه های جاسوسی دارد بی نظیر است. با استفاده از Arovax Antispyware شما می توانید بدون هیچگونه اختلالی در بقیه برنامه ای نصب شده همانند آنتی ویروس و آنتی هکر و غیره ... به راحتی استفاده کنید در ضمن این برنامه به صورت کاملاً رایگان می باشد.

دانلود بازدید : 83 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Webroot Spy Sweeper v5.5.7.124 - نرم افزار پاک سازی برنامه های جاسوسی

بعد از یك آنتی ویروس خوب و قوی سیستم ما احتیاج به یك نرم افزار ضد جاسوسی قدرتمندی نیاز دارد كه این هم آخرین نسخه این برنامه معروف شرکت webroot تحت عنوان Spy Sweeper  كه برای پاك كردن برنامه های جاسوسی و تروجان ها و ... از روی سیستم شما به كار می رود . این برنامه امكانات بسیاری از جمله پاك نمودن صفحه های تبلیغاتی كه بر روی سیستم شما نصب گردیده است و نیز پاك نمودن سایت ها از لیست Favorite كه در حالت عادی امكان پذیر نیست و خیلی امكانات دیگر كه حتماً وقتی این برنامه را نصب نمایید متوجه آن خواهید شد.
شرکت Webroot جزء نخستین شرکت هایی بود که توانست راهکاری برای مقابله با نرم افزار ها و فایل های جاسوسی پیدا کند و امروز نرم افزار Spy sweeper قدرتمند تر از همیشه با امکانات گسترده تر از قبل برای جلوگیری از نفوذ و انتشار فایل های جاسوسی و همچنین اسکن و از بین بردن این گونه فایل ها در اختیار شما می باشد.
نرم افزار Spy sweeper سپر حفاظتی را برای سیستم شما ایجاد میکند که شامل ActiveX و Toolbar های مرتبط با جاسوس ها هم می شود با به کارگیری این 16 حفاظ امنیتی سیستم شما در مقابل انواع نرم افزار های جاسوسی و فایل های مخرب، تروجان ها، اسپم ها و فایل های تبلیغاتی یا اصطلاحاً ADware ها حفاظت خواهد شد.
این نرم افزار دارای قدرتمند ترین موتور ردیاب برای پیدا کردن فایل های مخرب است و از تکنولوژی State-of-the-art بهره مند می باشد. این تکنولوژی نرم افزار را قادر به شناسایی Spyware های جدید می كند بنابراین سیستم شما همواره در سطح بالایی محافظت می شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 38,767
  • بازدید کلی : 222,127