loading...
دانلود
دانلود بازدید : 83 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود GIF Construction Set Professional v3.0a37 - نرم افزار ساخت تصاویر متحرک انیمیشن

نرم افزار GIF Construction Set Professional تصاویر اصلی ثابت و بی جان شما را با استفاده از جادوی انیمیشن بدون هیچ سختی و مشقت از طرف شما روح می بخشد و به حرکت وا می دارد. برای مثال شما برای ساخت یک بنر تبلیغاتی ممکن است با استفاده از نرم افزارهای مشابه تعداد 40 تصویر متحرک با اندازه 55 پیکسل را با هم ترکیب کنید و فرض کنید 50 درصد آن نیز به صورت شفاف transparent باشد، حجم فایل حاصل را تصور کنید که تا چه حد بالا خواهد بود و با استفاده از آن در وب سایت سرعت بارگذاری صفحه چقدر کاهش خواهد یافت در اینجا GIF Construction Set Professional به کمک شما می شتابد و با قابلیت Supercompressor خود، به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خود را تا جایی که امکان دارد فشرده و کوچک بسازید، که به این ترتیب برای به هم آمیختن 20 قالب عکس متحرک که با استفاده از این مجموعه ابزار حرفه ای شما حجمی کمتر از 10kb خواهید داشت که با داشتن میانگین سرعت اینترنتی معادل 28.8 bps کاربران وب سایت شما قادر به داونلود تصویر مودر نظر فقط در مدت زمان دو ثانیه خواهند بود. با استفاده از قابلیت های متعدد دیگر در این مجموعه شما می توانید بنرهای خلاقانه و زیبا بیافرینید، فایل های GIF خود را مدیریت و کنترل نمایید و شفافیت به تصاویر قبلی خود ببخشید و .... با كمك Construction Set Professional می توانید تصاویر خود را در متحرك كرده و در غالب عكس با فرمت GIF كه یكی از پر كاربردترین فرمت های حال حاضر در ذخیره كردن تصاویر متحرك می باشد ذخیره نمایید. با استفاده از قابلیت بی نظیر Supercompressor شما قادر به فشرده كردن تصاویر با فرمت GIF خواهید بود. این قابلیت به شما كمك می كند تا عكس ها ی متحرك را كه حجم نسبتا زیادی نسبت به فرمت های دیگر دارا می باشند را به طرز فوق العاده ای بدون افت كیفیت فشرده كرده و كار را برای وب مستر ها بسیار آسان نماید. اگر شما هم برای ارسال مطالب بر روی سایت یا وبلاگ خود همواره از تصاویر جذاب متحرك آن هم به دلیل حجم زیاد و زمان بالا برای لود شدن تصاویر استفاده نمی كردید، هم اكنون با استفاده از Construction Set Professional با خیال راحت می توانید تصاویر متحرك و زیبایی را با فرمت GIF بر روی وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. یكی از مزایای این نرم افزار نیز امكان تبدیل عكس های متحرك با فرمت GIF به فرمت های AVI یا MOV  می باشد كه با این قابلیت می توانید تصایر را به فرمت های فوق تبدیل كرده و در نرم افزار های دیگر مورد استفاده قرار دهید.

دانلود بازدید : 147 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Ulead COOL 3D Production Studio v1.0.1 - نرم افزار ساخت تصاویر سه بعدی

ساخت تصاویر سه بعدی و کاربرد اینگونه تصاویر تیزرهای تبلیغاتی، فیلم ها، کلیپ ها و ... امروزه به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، البته همیشه کار با اینگونه نرم افزار های ساخت تصاویر سه بعدی که نسبتا تخصصی می باشند نیازمند زمان و تخصص کافی بوده که بسیاری از افراد این مهارت را نداشته ولی با وجود نرم افزار هایی که کار نمودن با آنها نسبتا راحت تر از نرم افزار های تخصصی می باشد اکنون بسیاری از کاربران قادرند تصاویر سه بعدی مورد نیاز خود را طراحی کنند.

دانلود بازدید : 89 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Easy Web Animator v1.5.6 - نرم افزار طراحی بنرها و انیمیشن های زیبای تبلیغاتی تحت وب

تبلیغات اینترنتی، یا همان تصاویر متحرک که بسیاری از آنها را در طول روز و در حین وب گردی در ابعاد و اندازه های مختلف بارها و بارها مشاهده نموده اید، شاید شما نیز مایل باشید برای سایت یا وب لاگ و یا محصولات خود تبلیغات زیبا و کاربر پسندی را طراحی نمایید که بسیاری به علت نداشتن دانش کافی و یا تخصص در نرم افزار های حرفه ای طراحی بنر های تبلیغاتی مانند Adobe Flash و ... به دنبال راه حل های ساده تری جهت طراحی تبلیغات اینترنتی بوده که با وجود نرم افزار های تخصصی در این زمینه و باتوجه به سادگی کار با آنها این دغدغه نیز براحتی حل شده است.

دانلود بازدید : 65 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود GIF Atani v4.5.2 - نرم افزار طراحی و ساخت تصاویر متحرک

امروزه تبلیغات اینترنتی، بنرها، لوگوها و بسیاری دیگر از تصاویر که به صورت عکس های متحرک و زیبا در وب سایت ها توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. ساخت این گونه تصاویر به کمک نرم افزارهای طراحی و ساخت فایل های GIF صورت می گیرد که در این نرم افزارها کاربران با قرار دادن تصاویر مورد نظر خود در کنار یکدیگر و استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزارها به راحتی قادر به ساخت فایل های انیمیشن GIF می باشند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت ابزارهای طراحی و یا ویرایش عکس ها فعالیت می کنند، در کنار محصولات خود ابزارها و برنامه هایی را نیز برای ساخت این گونه فایل ها برای کاربران محیا می کنند.
نرم افزار Atani ابزاری جهت ساخت GIF تصاویر متحرک در 5 مرحله می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای ویرایشگر قاب، ساخت AVI یا GIF توسط ضبط کردن، Morphing 1 ،Morphing 2 ،AVI viewer و ... می باشد. این انیمیشن‌ها می‌توانند با ترکیب و تلفیق تصاویر با هر نوع بافت و فرمتی که داشته باشند مانند BMP ،EMF ،GIF ،JPG ،ICO ،PNG ،WMF درست شوند و یا از روی تصاویری که در ویرایشگر خود برنامه تدارک دیده شده، شکل بگیرند. بیش از 80 فیلتر با تنظیمات خاص خود برای اعمال جلوه‌های ویژه در نظر گرفته شده است و همین‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند فایل‌های انیمیشن خارق‌العاده‌ای برای سایت‌های خود طراحی نمایید.

دانلود بازدید : 91 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Morpheus Photo Animation Suite v3.10 - نرم افزار تبدیل عكس به انیمیشن

بسیاری از شما علاقمند به ویرایش عکس و یا تبدیل تصاویر به یکدیگر بوده و یا می خواهید عکس هایتان را به انیمیشن تبدیل نمایید به طور مثال چهره‌ی یک پلنگ را به ‌صورت یک کودک زیبا تغییر شکل دهید. نرم افزارهای متعدد با استفاده از ابزارهای گوناگونی که در اختیار شما قرار می دهند و تنظیمات بی شماری برای بهبود تصویر وجود دارد این نیاز شما را برآورده کرده است.
نرم افزار Morpheus Photo Animation Suite با ارائه سه محصول مختلف خود یعنی نرم افزارهای Photo Morpher ،Photo Warper ،Photo Mixer این مجموعه را با تمامی امکانات این سه نرم افزارتولید نموده است. ویژگی اصلی این نرم افزار اینكه با ادغام دو عکس با یکدیگر و ایجاد افکت ها عکس ها را به حالتی دیگر تبدیل می کند که شبیه به مونتاژ می باشد. مثلا شما عکس چهره یکی از دوستان و عکس یکی از افراد مشهور را در برنامه وارد می کنید و با انجام تغییرات تصویر به گونه ای ساخته خواهد شد که عکس اولیه با تغییر حالت به عکس دوم تبدیل می شود. به کمک این نرم افزار شما می توانید عکس هر کس را که مایلید جان ببخشید و به کارتون یا همان انیمیشن تبدیل کنید. هر کسی با استفاده از این نرم افزار می تواند فقط در چند ثانیه انیمیشن های جالبی بسازد و آن را با فرمت های محبوب از قبیل GIF ،SWF و AVI ذخیره کند. به طور مثال با کمک این نرم افزار می توانید عکس ها را با بکدیگر ترکیب کنید و عکس جدیدی همانند کاور برنامه بسازید یا اینکه عکس های خود را از کودکی تا بزرگسالی پشت سرهم گذاشته تا به زیبایی به یکدیگر تبدیل شوند و گذر سال ها را در چند ثانیه مشاهده کنید.  بوسیله این نرم فزار می توانید عکس های خود را متحرک کرده و آنها را بصورت فلش یا فرمت های دیگر ذخیره کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 5,931
  • بازدید سال : 44,386
  • بازدید کلی : 227,746