loading...
دانلود
دانلود بازدید : 284 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود CoffeeCup Website Color Schemer v4.1 - نرم افزار انتخاب رنگ و طراحی سایت

نرم افزار CoffeeCup Website Color Schemer ابزاری قدرتمند در زمینه چیدن رنگ و ایجاد طرح برای وب سایت شما می باشد. این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای انتخاب و مقایسه رنگ ها داراست که به شما اجازه پیش نمایش آنها را در یک صفحه وب قبل از پیاده سازی آنها در صفحه واقعی می دهد. شما توسط ویژگی eyedropper (قطره چکان) هر رنگی را از هر جایی از کامپیوترتان که می خواهید می توانید استفاده کنید.

دانلود بازدید : 104 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Dynamic HTML Editor v5.6.3 Multilingual - نرم افزار ساخت وب سایت

نرم افزار Dynamic HTML Editor ویرایشگر گرافیکی و ابزار ویرایش WYSIWYG برای صفحات وب می باشد و به شما اجازه ایجاد سایت خود را بدون نوشتن کد اچ تی ام ال می دهد. با داشتن این نرم افزار نیازی به دانستن کد اچ تی ام ال ندارید و به سادگی با موس بازی کنید و صفحات سازگار با مرورگرتان را بسازید. شما می توانید تنها با یک کلیک ویرایش، چرخش و تغییر اندازه عکس ها، درخواست بیش از  55 افکت، ایجاد اشکال، به کار بردن stencils در تصاویر، نمایش اسلاید، انتشار سایت خود در اینترنت را به سادگی انجام دهید. شما می توانید صفحات از پیش ساخته شده توسط نرم افزار را چندین بار استفاده نمایید.

دانلود بازدید : 75 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود CoffeeCup Website Access Manager v3.2 build 203 - نرم افزار رمزگذاری بر روی وب سایت ها

برای کسانی که دارای وب سایت هستند این سوال پیش می آید که چگونه می توانم دسترسی به قسمت های خاصی از وب سایتم را ممنوع کنم.
نرم افزار Website Access Manager ابزاری قدرتمند در زمینه قرار دادن نام کاربری و رمز عبور برای کاربران می باشد. به واسطه این نرم افزار می توان تعداد نا محدودی كاربر با نام ها و پسوردهای مختلف تعریف كرد. این نرم افزار می تواند از نظر  امنیتی نیز تامین کننده نیازی های شما باشد و با داشتن بخش آپی آدرس ها شما را قادر می سازد آی پی هایی را که به عنوان مزاحم وارد می شوند جلوگیری کنید و آنها را بلوک نمایید. زمانی که مدیر به صورت آنلاین به هاست خود دسترسی پیدا می كند می تواند تمامی صفحات موجود را مشاهده كرده و با انتخاب آن ها کاربران را تعریف نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت CoffeeCup می باشد.

دانلود بازدید : 119 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود CoffeeCup Web JukeBox v4.6 Build 1 - نرم افزار ساخت Player های تحت وب

اگر برای ساخت پلیر موزیک سایت دچار مشکل شده اید، دیگر نگران نباشید. نرم افزارهای بسیاری برای ساخت پلیر به بازار آمده اند که از بهترین این نرم افزارها می توان به CoffeeCup Web JukeBox اشاره نمود.
Web JukeBox نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به طراحی و ساخت پخش کننده ها به صورت Online بر روی وب سایت و یا وبلاگ خود می باشند. شما توانایی انتخاب 10 نوع آماده از نظر ظاهری برای جعبه پخش موزیک دارید. با چند کلیک می توانید موزیک های دلخواه خود را انتخاب کنید تا برای بازدید کننده وب سایت شما هنگام بازدید او پخش شود. دیگر نیازی نیست کدهای موزیک دیگران و طولانی در وب سایت خود جاسازی کنید، با این نرم افزار خودتان پلیر بسازید و در وب سایت خود قرار دهید.

دانلود بازدید : 67 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Button Shop v4.16 - نرم افزار ساخت کلید برای وب سایت

نرم افزار Button Shop ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت Buttonهای زیبا و جالب برای وب سایت در پنج دقیقه می باشد. این نرم افزار برای ساخت Button های حرفه ای و گرافیکی هست و می توانید با كمک خروجی های این نرم افزار صفحات وب و یا برنامه های نوشته شده خودتان را زیباتر كنید. همچنین می توانید به كلید های ساخته شده توسط این نرم افزار افكت نیز افزوده تا زیبایی آن چند برابر شود.
این ابزار قدرتمند شامل تمام چیزهایی است که شما برای ساخت وب سایتتان نیاز دارید. Button Shop دارای بیش از 200 نمونه و بافت حرفه ای می باشد. توسط این نرم افزار می توانید منوی وب برای سایت، کد HTML موردنیاز برای کلیدهایتان را بسازید. با داشتن این نرم افزار نیازی به دانش javascript و HTML ندارید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,530
  • بازدید ماه : 3,389
  • بازدید سال : 41,844
  • بازدید کلی : 225,204