loading...
دانلود
دانلود بازدید : 246 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود 3herosoft Video to Audio Converter v3.5.2.0830 - نرم افزار مبدل ویدئویی به صوتی

نرم افزار Video to Audio Converter ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل ویدئو به صوت محصولی از شرکت 3herosoft می باشد.فایل های صوتی تبدیل شده را می توان در پخش کننده های iPod shuffle ،iPod nano ،iPod classic ،iPod touch ،iPhone ،Zune and regular MP3 Players پخش نمود.
این نرم افزار قطعه های صوتی را از ویدئوها یا آهنگ ها با مشخص کردن زمان شروع و طول مدت استخراج می نماید. تقسیم فایل منبع به چندین فایل های سفارشی به اندازه مناسب جهت پخش MP3، تنظیم پارامترها مانند نرخ بیت قابل تنظیم، سرعت نمونه، کانال، حالت رمزگذاری خروجی خود با کیفیت بالا به دلخواه، ویرایش اطلاعات از جمله نویسنده، آلبوم، سبک و ... در پنل تنظیمات پیشرفته پروفایل، تبدیل چندین فایل صوتی و ویدئویی به طور همزمان و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

دانلود بازدید : 280 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود 3herosoft 3GP Video Converter v3.5.2.0830 - نرم افزار تبدیل فایل های 3GP

نرم افزار 3GP Video Converter ابزاری کامل و قدرتمند جهت تبدیل ویدئوهای 3GP و تبدیل فرمت های ویدئویی AVI به 3GP ،MPEG به 3GP ،MP4 به 3GP ،MOV به 3GP ،MKV به 3GP و تبدیل فرمت های صوتی از فیلم ها و فرمت های MP3 ،AAC ،AMR ،WAV ،M4A و OGG audios به 3GP می باشد. این نرم افزار بسیار سریع و آسان عمل می کند و به شما اجازه پیش نمایش ویدئوها قبل از تبدیل، گرفتن خروجی با کیفیت بالا، تنظیمات کدبندی ویدئو و صوت و تبدیل دسته ای را می دهد. شما می توانید از این فیلم ها در تلفن همراه خود لذت ببرید.

دانلود بازدید : 78 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود OpoSoft Video Editor v6.0 - نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی

Video Editor نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش ویدئوها می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید چندین فرمت ویدئویی مختلف را در یک فایل ادغام کنید و نیز فایل های ویدئویی بزرگ تر را به چندین کلیپ کوچک تر تبدیل نمایید. همچنین می توانید قسمت های از فیلم را برش بزنید. این نرم افزار شامل رمزگذار و نیز برداشتن رمز می باشد. این نرم افزار از فرمت های AVI ،MPEG ،MPG ،MPEG-1 ،MPEG-2 ،MPEG-4 WMV ،MP4 ،MOV ،VOB ،ASF ،3GP ،3G2 ،MKV ،M4V ،DAT ،FLV پشتیبانی می نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت OpoSoft می باشد. نرم افزار OpoSoft Video Editor فرمت های ویدئویی را بسیار آسان و بدون استفاده از تنظیماتی با یک کلیک به یکدیگر تبدیل می نماید.

دانلود بازدید : 68 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Plato Video Converter Pro v11.06.01 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی

امروزه با افزایش فرمت های صوتی و تصویری همه ما نیازمند نرم افزارهایی برای تبدیل این فرمت ها به یکدیگر هستیم.
نرم افزار Plato Video Converter ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فرمت ها نظیر VI ،DivX ،XviD MPEG ،WMV ،ASF ،MOV ،QT ،RealMedia می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های ویدئوییrm  divx ،xvid ،avi ،wmv ،asf ،mpg ،mpeg ،vob ،mov ،qt ،flv ،3gp ،swf ،nsv پشتیبانی می کند. به واسطه این نرم افزار شما می توانید به سادگی عملیات تبدیل را انجام دهید.

دانلود بازدید : 69 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Ultra Video Converter v4.6.0526 - نرم افزار تبدیل فایل های ویدویی

نرم افزار Ultra Video Converter ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل، اتصال و جدا کردن فایل های ویدئویی با فرمت AVI ،Divx ،XviD ،MPEG1 ،MPEG2 ،VCD ،SVCD ،DVD یا WMV می باشد. این نرم افزار همه فرمت های ویدئویی را با سرعت بی نظیر و کیفیت بالا تبدیل می کند. توسط این نرم افزار شما می توانید چندین فیلم ذخیره شده در هارد دیسک خود را با یکدیگر ترکیب کرده و به یک فایل فیلم تبدیل نمایید. همچنین می توانید فایل های ویدئویی بزرگ تر را به تکه های کوچک تر تبدیل نمایید. این نرم افزار تمام فعالیت های خود را با سرعت ی بی نظیر و بدون هیچ افت کیفیتی انجام می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بسیار بالا در تبدیلات، ظاهری بسیار ساده، توانایی تبدیل اکثر فرمت های تصویری به هم و ... اشاره کرد. این نرم افزار محصولی از شرکت Aone Software می باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 293
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 38,768
  • بازدید کلی : 222,128