loading...
دانلود
دانلود بازدید : 104 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Adobe Fireworks CS5 - نرم افزار طراحی وب

تا پیش از ادغام دو شرکت بزرگ Macromedia و Adobe از دو نرم افزار Fireworks محصول مایکرومدیا و ImageReady محصول ادوبی به منظور آماده سازی و بهینه ساختن تصاویر جهت انتشار بر روی وب و ساخت انمیشن های GIF استفاده میشد و تقریباّ این دو نرم افزار رقیب یکدیگر بودند اما پس از ادغام این دو شرکت دیگر خبری از نرم افزار ImageReady که همراه با فتوشاپ نصب می شد نیست و از آن پس شاهد گسترش FireWorks بودیم که ابزار ها و امکانات زیادی جهت تسهیل طراحی وب به آن افزوده شد که در ادامه با خواندن قابلیت های این نرم افزار به قدرت این نرم افزار در طراحی وب خواهید برد.

دانلود بازدید : 66 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود GIF Atani v4.5.2 - نرم افزار طراحی و ساخت تصاویر متحرک

امروزه تبلیغات اینترنتی، بنرها، لوگوها و بسیاری دیگر از تصاویر که به صورت عکس های متحرک و زیبا در وب سایت ها توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. ساخت این گونه تصاویر به کمک نرم افزارهای طراحی و ساخت فایل های GIF صورت می گیرد که در این نرم افزارها کاربران با قرار دادن تصاویر مورد نظر خود در کنار یکدیگر و استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزارها به راحتی قادر به ساخت فایل های انیمیشن GIF می باشند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت ابزارهای طراحی و یا ویرایش عکس ها فعالیت می کنند، در کنار محصولات خود ابزارها و برنامه هایی را نیز برای ساخت این گونه فایل ها برای کاربران محیا می کنند.
نرم افزار Atani ابزاری جهت ساخت GIF تصاویر متحرک در 5 مرحله می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای ویرایشگر قاب، ساخت AVI یا GIF توسط ضبط کردن، Morphing 1 ،Morphing 2 ،AVI viewer و ... می باشد. این انیمیشن‌ها می‌توانند با ترکیب و تلفیق تصاویر با هر نوع بافت و فرمتی که داشته باشند مانند BMP ،EMF ،GIF ،JPG ،ICO ،PNG ،WMF درست شوند و یا از روی تصاویری که در ویرایشگر خود برنامه تدارک دیده شده، شکل بگیرند. بیش از 80 فیلتر با تنظیمات خاص خود برای اعمال جلوه‌های ویژه در نظر گرفته شده است و همین‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند فایل‌های انیمیشن خارق‌العاده‌ای برای سایت‌های خود طراحی نمایید.

دانلود بازدید : 77 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Insofta Cover Commander v2.7 - نرم افزار طراحی جعبه سه بعدی نرم افزارها

نرم افزار Cover Commander محصول شركت Insofta ابزاری است برای طراحی جعبه سه بعدی نرم افزار ها، قاب دی وی دی، سی دی، کتاب و ... با استفاده از این برنامه شما می توانید به آسانی تصاویر سه بعدی طراحی كنید و به آن سایه و انعكاس بدهید. Cover Commander خود طرح های آماده ای را در اشكال مختلف به صورت قالب در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار از خروجی قدرتمندی برخوردار است بدین معنا که شما می توانید طرح خود را با بالاترین كیفیت ذخیره كنید. این برنامه با امكاناتی همچون نور پردازی، سایه، انعكاس و ...  که در اختیار شما می گذارد به شما کمک میکند تا طرح های زیباتری خلق کنید.
قالب ها:
جعبه نرم افزار ،جعبه نرم افزار همراه با سی دی (سمت راست و چپ)
قاب دی وی دی، قاب دی وی دی همراه با دی وی دی (سمت راست و چپ)
سی دی، كتاب، اسکرین شات نرم افزار و ...

دانلود بازدید : 79 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود MDM ZINC v2.5.0.23 - نرم افزار تبدیل فایل های فلش به فایل های اجرایی

اکثر افرادی که با نرم افزار فلش به صورت حرفه ای کار کرده اند دائما گلایه از ضعف فایل های خروجی فلش در انجام بسیاری از امور دارند که البته در مواردی این ضعف نیست بلکه شرکت سازنده فلش برای اینکه امنیت کاربران را تامین کند کمی محدودیت بروی این نرم افزار قائل شده و همین محدودیت و امنیت باعث استفاده روز افزون از فایل های فلش در سطح اینترنت شده است به طوری که هم اکنون اکثر کاربران نرم افزار فلش پلیر را بروی سیستم خود به صورت پیش فرض دارند ولی در بحث ساخت نرم افزار ها و فایل های اجرایی یا پروژه ها این ضعف ها بیشتر خود را نشان می دهند. MDM ZINC نرم افزار بسیار قوی جهت ساخت برنامه های اجرایی بر مبنای فایل های فلش (SWF) است که قدرت اجرایی فایل های فلش را بوسیله دستورات و فرمان های خود برنامه چند برابر می کند و امکانات بسیاری از جمله اتصال مستقیم و بدون واسطه به بانک اطلاعاتی، ساخت نرم افزار هایی با قابلیت نصب یا نرم افزار های Trial و همچنین تغییر مشخصات ظاهری پروژه ها و برنامه ها مثل آیکون و سایز و ... بعلاوه دیگر ویژگی ها این نرم افزار را تبدیل به نرم افزاری بسیار قدرتمند کرده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 263
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 5,940
  • بازدید سال : 44,395
  • بازدید کلی : 227,755