loading...
دانلود
دانلود بازدید : 247 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود 3herosoft Video to Audio Converter v3.5.2.0830 - نرم افزار مبدل ویدئویی به صوتی

نرم افزار Video to Audio Converter ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل ویدئو به صوت محصولی از شرکت 3herosoft می باشد.فایل های صوتی تبدیل شده را می توان در پخش کننده های iPod shuffle ،iPod nano ،iPod classic ،iPod touch ،iPhone ،Zune and regular MP3 Players پخش نمود.
این نرم افزار قطعه های صوتی را از ویدئوها یا آهنگ ها با مشخص کردن زمان شروع و طول مدت استخراج می نماید. تقسیم فایل منبع به چندین فایل های سفارشی به اندازه مناسب جهت پخش MP3، تنظیم پارامترها مانند نرخ بیت قابل تنظیم، سرعت نمونه، کانال، حالت رمزگذاری خروجی خود با کیفیت بالا به دلخواه، ویرایش اطلاعات از جمله نویسنده، آلبوم، سبک و ... در پنل تنظیمات پیشرفته پروفایل، تبدیل چندین فایل صوتی و ویدئویی به طور همزمان و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

دانلود بازدید : 84 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Audio Edit Magic v7.6.0.56 - نرم افزار ویرایش و میکس فایل صوتی

نرم افزار Audio Edit Magic ابزاری قدرتمند در زمینه ضبط، میکس، ویرایش، آنالیز و اعمال افکت بر روی فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار انواع فرمت های صوتی مانند MP3 ،WMA ،WAV ،Ogg را به آسانی به یکدیگر تبدیل می نماید. این نرم افزار ابزار و امکاناتی در اختیار کاربران قرار می دهد که به کمک آن می توانید افکت ها و تغییرات مختلفی همچون تنظیمات کیفیت صدا و یا برش قسمتی از آهنگ و ... را انجام دهید. ويرايش و ميکس صدا با امکانات مختلف و پشتيبانی از فرمت هايی نظير MP3،WMA،WAV، امکان افزودن فيلتر و جلوه های صوتی مختلف به صدا، امکان ضبط صدا توسط ميکروفون و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

دانلود بازدید : 354 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Xilisoft Audio Converter Pro v6.1.1.0709 - نرم افزار تغییر فرمت های صوتی

حتماً برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید، درعین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر داده و تگ های ID3 را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوطه را دریافت نمایید. بدون شک Xilisoft Audio Converter انتخاب خوبی در این زمینه خواهد بود.
Xilisoft Audio Converter نرم افزاری فوق العاده جهت تبدیل مابین فرمت های صوتی مانند تبدیل M4A به MP3 و AAC به MP3 می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد Xilisoft Audio Converter پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های Xilisoft Audio Converter این است که در هنگام تبدیل 2 فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن 2 فایل را نیز به صورت خودکار کپی می کند. تبدیل فرمت های MP4 ،M4A ،ACC به MP3 و بالعکس، تبدیل همه فرمت های صوتی به یکدیگر  APE ، OGG ، FLAC، خروجی گرفتن از صدای فیلم ها به فایل صوتی با فرمت های AVI ،WMV ،MPEG ،MP4، پشتبانی از تبدیل چندین فایل به چندین فایل به صورت همزمان، کپی ID3 Tag، تنظیم فایل ها قبل از کپی Bitrate ،VBR ،CBR ،Stereo ،Monoو ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

دانلود بازدید : 92 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود FairStars Recorder v3.36 - نرم افزار ضبط صدا

شاید تا به حال نیاز به یک ضبط کننده قدرتمند صدا به صورت همزمان برای سیستم خود داشته اید، حال با استفاده از این نرم افزار به هدف خود خواهید رسید.
نرم افزار FairStars Recorder ابزاری قدرتمند جهت ضبط صدا می باشد. این نرم افزار امکان ضبط صدا را به صورت حرفه ای برای شما فراهم می کند و از فورمت های WMA,MP3,OGG APE و WAV نیز پشتیبانی می کند و امکان ضبط صدا را به صورت مستقیم از طریق کارت صدا و یا میکروفون باکیفیت بسیار بالا را برای شما فراهم می نماید. همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار صدای آهنگ، بازی، فیلم و فایل های Online را نیز  ضبط نمایید. صدای ضبط شده توسط این نرم افزار را می توانید در فرمت های WMA,MP3,OGG APE یا WAV ذخیره کنید. این نرم افزار قابلیت برنامه ریزی برای شروع و پایان دادن به عملیات ضبط را دارا می باشد و همچنین می توانید از طریق تنظیمات مربوط به این برنامه حجم فایل ضبط شده را تعیین کنید تا بر اساس وقت تعیین شده شروع به ضبط نماید. پشتیبانی از ID3 Tag، پشتیبانی از فرمت های OGG ،APE ،FLAC ، WAV ،WMA ،MP3، اضافه کردن فایل به لیست در حالت خودکار، حذف قسمت های بی صدای فایل به صورت خودکارو توقف یا شروع دوباره ضبط پس از قطع شدن صدا، کنترل برنامه توسط HOTKEY ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این برنامه محصول شرکت fairstars است.

دانلود بازدید : 98 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Okoker Audio Factory v7.0 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای صوت

Okoker Audio Factory نرم افزار صوتی بسیار قدرتمند و حرفه ای با قابلیت های بسیار می باشد. قادر به ضبط ایستگاه های رادیویی از روی وب سایت ها می باشد، و به شما قابلیت ضبط هر منبع صوتی موجود بر روی کامپیوتر را در قالب فورمت های صوتی متنوع می دهد. شامل ویرایشگر صوتی با افکت های ویژه می باشد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود بخش هایی از فایل صوتی خود را Cut Copy و یا Paste نمائید و فورمت فایل صوتی مورد نظر را به فورمت های دلخواه تبدیل کنید. این نرم افزار به ویژه برای افرادی که قصد دارند بخش audio فایل های ویدیویی خود را استخراج کنند و یا فورمت RM را به MP3/WAV تبدیل کنند، مفید می باشد. همچنین این برنامه قادر به تقسیم و تکه تکه کردن فایل های صوتی می باشد. دارای محیطی بسیار جذاب و در عین حال آسان برای هر کاربری بوده، و از فورمت های بسیاری پشتیبانی می کند، از جمله: wav, mp3, mp2, wma, ogg, g721, g723, g726, vox, raw وpcm

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 2,998
  • بازدید سال : 41,453
  • بازدید کلی : 224,813